Translate

wtorek, 12 listopada 2013

Hola!

Chcesz przeżyć niezapomnianą podróż - 
"Wakacje na miarę"  czekają ☼ 


Podróże to moja pasja. Od wielu lat staram się poznawać nowe miejsca, dlatego też mimo że mam tyle ciekawych wspomnień, staram się nie wracać do już odwiedzanych zakątków. Ale jest parę wyjątków, na przykład Barcelona, miasto,  w którym zawsze czuję się wspaniale i z radością wracam tam do "starych kątów". 
Hiszpania mnie oczarowała swoimi krajobrazami, zabytkami, klimatem i atmosferą, którą tworzą tam niezwykle serdeczni i mili ludzie. Dlatego też mam nadzieję, że moje wrażenia, wspomnienia i dołączone fotografie zachęcą do odwiedzin w tym cudownym i różnorodnym kraju a praktyczne informacje pomogą w zaplanowaniu podróży i wyborze miejsc, które warto odwiedzić. Zapewniam, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz